Sista oktober...

...och första snön har fallit. Det blåser och snöar, temperaturen ligger just under noll.....
Så då har den börjat...vintern....
Det är fredag och jag är ledig...det ska bli skönt med helg. Har just vaknat helt fri från migränen som härjat i mitt huvud sedan tisdag kväll....
Utanför mitt köksfönster i rönnen sitter det mängder av sidensvansar och förser sig med bär. De är så vackra...önskar att jag kunde ta ett foto på dom...men jag vet ju att i det ögonblick jag försöker öppna balkongdörren så försvinner de i en skrämd, flaxande skara.....bättre att låta dom sitta i fred.
Idag blir det en en lugn dag...ska läsa min bok, ta en promenad, kanske städa lite inför helgen....men först...frukost och dagens första kopp kaffe....kanske med lite kardemumma i.
Ha´re gott :-)
systern i Sydostasien
2008-10-31 @ 16:11:31

Snö....Huvva.. Här är det varmt och gott.



Syns om en vecka



kram K

Anna-Lena
2008-10-31 @ 22:29:02

Syster yster...njut av värmen, jag är ganska avundsjuk...här fortsätter det att snöa och blåsa... Ses snart :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0