Kallt

Minus 10 grader och alldeles vitt är det ute denna lördag förmiddag. Men vackert. Enligt väderprognoserna så kommer det att bli lite varmare mot eftermiddagen och vi ska få mer snö....härligt. Det är ju första advent...och visst blir man piggare av lite kyla och snö. Sen behöver det ju inte bli kallare än så här...
Igår kväll blev det Johan som fick lämna Idol. Jag tycker att det var hans tur att åka hem men ändå kunde jag inte låta bli att tycka synd om hopnom när han stod där på scenen och försökte hålla tårarna borta. Det är ju bara en tävling, men en ganska tuff sådan...och alla vill dom ju vinna.

Idag ska jag ut och förse mig med lite fina gran/en/tall kvistar att sätta i svampkorgen på balkongen. Det får bli en promenad upp mot öberget...
Fast först mer kaffe.
Ha en trevlig lördag :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0