Ljuva dofter...

...från hägg men inte syrén. Häggen blommar för fullt och sprider väldoft omkring sig...så mysigt det är den här årstiden när man för varje dag upptäcker att något nytt hänt...förutom att häggen blommar  så sprider även brudspirean välgörande dofter...och vacker är den att se på i all sin blomprakt. I blomrabatterna slår det ut nya blommor för varje dag och gräset är grönt och så även björkarna. Egentligen är det som finast nu med all den ovana färgprakt som slår mot en när man går ut. Och så värmen...äntligen har vi fått värme, det är varmt och skönt och soligt....syrran på andra sidan jorden... inte för att vi kan komma upp i samma temperatur som hemma hos dig men just nu räcker det här alldeles utmärkt för mig...
Inte länge till midsommar nu och snart börjar folk att gå på sina välbehövliga semesterveckor....jag får vänta till mitten av juli innan min semester infinner sig....men....den som väntar på något gott...
Med hopp om fortsatt sol och värme
Ha´re gott :-)
Anonym
2008-05-30 @ 08:38:20

Nu är väl blommor inte riktigt min grej men visst är det fint när det blommar. Vet ej vad det är med mig och blommor men mina blommor har lätt för att krokna om man säger så... Men ibland tror jag att de blommor jag får kan vara sjuka redan från början :-)



Men nu får det bli soligt och varmt så man kan börja vara ute...

Ha´re gott själv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0