Har cyklat ikväll...

...och fått värja mig för glas, spyor och onyktra ungdomar....men även tidigare idag fått se glada spelande brännbollsfantaster springa efter bollen i alla möjliga utstyrslar...brännbollsyra i stan i dagarna tre eller är det två?...ett återkommande jippo de senaste tjugofem åren i Umeå stad...minst...kan vara fler...
Men vilken fantastisk dag det har varit med sol och värme...och kväll med för den delen....utomhus är det fortfarande ganska varmt och skönt med inslag av den lite fuktiga råa luften som är fylld av dofter....vad jag tycker om denna årstid...just innan myggor och andra eländiga insekter dyker fram och vill ta del av det naturen har att erbjuda...
I morgon ska solen lysa ännu klarare enligt väderleksrapporten....det ska bli sååå skönt.
Trevlig helg :-)
Syster på andra sidan jorden..
2008-06-01 @ 14:09:07

Hej storasyster



Hoppas att Sverige spara lite värme till i juli!! Men jag är glad för Er skull, njut av värmen...



Kram K




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0