Akupunktur och betala räkningar..

...på samma dag...hur kul är det?  Men nu är det gjort och det känns alltid lika bra efteråt....och sen får man njuta av känslan att det är några veckor till nästa gång :-)
Cyklade till Röbäck idag, över den kära gamla slätten där jag traskat  så många gånger...och njutit varje gång. Om det är något jag saknar sen jag flyttade från Röbäck så är det slätten med alla sina små vägar, gamla lador och hästar, får och kossor....för att inte glömma canadagässen som landar troget varje vår och höst för att vila upp sig några dagar innan de flyger vidare....
Idag var det soligt, torrt och blåsigt såklart... för det blåser alltid på Röbäcksslätten även om det är vindstilla för övrigt :-)
Tog lite bilder...


Röbäcksslätten


Inga kossor var ute idag men fåren vid 4H-gården var på plats


Rö´bäcken :-)


Ett av Röbäcks gamla hus...


Ladvägen

I morgon är det onsdag...igen, vad veckorna går fort....ledig dag och förhoppningsvis en skönt solig och varm dag.
Ha´re gott i vårsolen
Anonym
2008-05-28 @ 07:54:51

Fina bilder som vanligt. Det verkar ju bli soligt och fint idag så jag hoppas du får en bra och varm dag.

/Lindell




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0