Påsklördagen..

...tillbringades delvis i skoterspåret utanför stan...utan skoter alltså...använde mig av apostlahästarna. Det var kallt och blåsigt bitvis....samtidigt som solen kunde titta fram och riktigt värma skönt i ansiktet.
Har inte så mycket att tillägga förutom att dagen varit trevlig :-)

image31

Tur att det var skyltat i spåret så man inte kunde gå vilse :-)

Ha en fortsatt glad påsk
Anonym
2008-03-23 @ 07:54:16

Hej
Kul att du hade en trevlig påskafton. Du blev alltså inte sugen att skaffa en skotar anar jag... Som du skriver, det är ännu ingen värme men det kommer på nån vecka till. Nu går vi mot strålande tider :-)

Jag hade förresten oxå en väldigt trevlig påskafton här hos mig...

Ha en fortsatt bra påsk själv
/Per




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0