Allsångspremiär och morden i Midsomer...

...och kvällen var räddad. De senaste två dagarnas regniga och småkyliga karaktär lystes i kväll upp av allsång från Skansen. Fast Arja Saijonmaa...jistanes säger jag bara och Christer Sjögren....men resten var bra. Framförallt Miss Li...vilken tjej, sjöng medryckande så tårarna föll på Anders Lundin. Hade han hört mig sjunga så hade han gråtit på riktigt.

Morden i Midsomer var som vanligt också bra....bröllopsbestyr och mord i vanlig ordning. Engelsk deckare i mitt tycke.

I morgon är det onsdag och ledig dag...härligt. Solen lär väl inte visa sig då heller så istället för bikini och solstol så blir det cykel och shopping på stan. Ska på partaj igen...mer om det senare :-)

Med hopp om solsken och värme, det brådskar nu....semester om två veckor.

Ha´re gott  :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0