Gratis i parken...

"Kurt kokar skallen" - en lite småkul revy som visas i Broparken ....helt gratis....nu i sommar. Och eftersom det är kul att det anordnas något annorlunda i Umeå kommun som dessutom inte kostar något så var några av damklubbens medlemmar närvarande på premiärkvällen. Revyn var sådär tycker jag...lite småkul emellanåt och gav lite eftertanke...men inte mer....men som vi brukar säga...gratis är gott...och visst fick vi skratta!



...och solen sken och det var varmt..

För övrigt har jag inte varit på stranden idag trots sol och värme...men i morgon bitti bär det iväg. Det ska ju bli värmerekord i morgon enligt miss Mary of Sweden...och hon har ju koll på vädergudinnorna så det litar jag på. Och blir det värmerekord är det nog skönast att befinna sig vid havet...
Ha´re gott



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0