Sally

Jag är kattvakt i veckan och det tycker jag är jättemysigt. Sally ska bo hos mig under tiden matte flyttar och den första kvällen har gått mycket bra...
Tycker jag i alla fall....jag vet inte vad Sally tycker men så här såg hon ut för en stund sedan :-)

image11
En trött katt efter lite lek och mycket omtanke....
Godnatt :-)
Anonym
2008-01-30 @ 21:15:20

Det var väl trevligt att du blivit sambo, hoppas bara ni kan komma överens. Men tror jag säkert löser sig för Sally verkar ju vara klok, lugn och sansad.

Ha det så bra båda två :-)

Syster på andra sidan jorden..
2008-02-02 @ 11:55:31

Storasyster, kul med katten igen. Här regnar det, lågtryck från Kina, kallt. Strumpor och fleccetröja är på!!! Hälsa dottern från moster att hon ser framemot hennes besök. Trevlig helg Kram lillasyster




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0