Distans

Nu har det gått en vecka sen allt blev klart med uppsatsen och äntligen börjar jag landa och få lite distans till allt som varit...
Det är inte så enkelt att inse att jag faktiskt är klar...att jag har min examen efter alla dessa år... 
Första dagarna kändes det lite som ett antiklimax faktiskt :-)
Som jag har väntat och kämpat och längtat....och så blev det gjort... Och i efterhand kan jag tänka lite kaxigt att varför gjorde jag det inte för länge sen....det var ju inte så svårt...det var ju bara att bestämma sig...
hahaha ...tur jag kan läsa min egen blogg om hur det varit så jag inte frestas till att börja med något annat liknande...typ en D-uppsats :-)
Nä, nu ska jag ägna mig åt helt andra saker....sticka halsdukar-projektet har jag ju slutit bort....däremot har jag sett jättefina virkade mössor med stora virkade blommor på...kanske det skulle vara något? Ska fundera på saken, annars börjar det snart bli dags att sätta lite tomatfrön i krukor inför sommarens balkongodlande...så jag hittar nog på något att göra!!
Nu blir det en kopp the framför tv´n
Ha´re gott :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0