Solen värmer...

...i ansiktet. Äntligen känns det som att man kan ana vårens framfart....lite försiktigt i alla fall. Har varit ute på en riktigt skön långpromenad i dag. Traskade längs strandpromenaden och det var så härligt. Solen sken...lagom temperatur...och med hjälp av broddarna så var det inte så halkigt heller :-)
Tog lite bilder....se och njut..

image17

image18

image19

Fina bilder visst....men de kan ändå inte riktigt spegla känslan av hur härligt det faktiskt var ute....
Nu är det en ny arbetsvecka och nya tag som gäller. Nu blir det lite städning innan middagen och sen tror jag nog soffan och någon bra film står på programmet ikväll :-)
Ha´re gott
Anonym
2008-02-17 @ 14:59:02

Jättefina bilder, man riktigt förstår hur härligt det det måste ha varit. Fortsätt gärna fota och visa dina fina bilder :-)

Ha´re gott själv

Anke
2008-02-19 @ 11:58:56
URL: http://maginaa.blogg.se

Hej
Vilka fina bilder. Här saknar vi vinter. Haft lite snö men inget att tala om. Mest är det lera. Såg ut på bilden som du har häst eller tillgång till i alla fall. Vi har ett varmblod i vår familj. Hon heter Nemeless och är alldeles underbar. Men som sagt hon står de flesta dagar i lera och det är så tråkigt. Denna veckan har börjat bra. Sol varje dag och några minusgrader.
Jag är ny på det här med blogg. Har dålig kläm på hur det fungerar. trevar mig fram känns det som men skam den som ger sig. Hittade ditt namn och såg att du valt samma sida som jag till din sida. Tänkte då att vi kanske har något gemensamt. Jag älskar allt som är grönt.
Nu är det lunch så jag måste sluta. Ha det bra. Får se om vi hörs.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0