Nyårsafton

Vilket blåsväder vi har...men solen skiner och ljuset ute är fantastiskt. Känns lite som vår faktiskt..
Men först och främst är det nyårsafton och det nya året 2009 väntar runt hörnet.
Nyårslöften har jag inga att ge tänkte jag först men har ändrat mig....det kan vara bra att tänka till lite om vad man vill och följande löften är mina under 2009...



Jag ska bli mer klimatvänlig, bli duktigare på att källsortera och byta ut alla glödlampor till energisparande sort. Ska tänka mig för både en och två gånger innan jag impuls-shoppar :-)
Jag ska bli snällare mot mig själv, motionera mera och äta nyttigare dvs försöka undvika godis och annat snask. Ska sträva efter att bli bättre på att hålla kontakten med mina vänner. 
Jepp, detta var några av mina nyårslöften...resten håller jag för mig själv :-)

                                                       Gott Nytt  År 
    



                Ufo-ballonger istället för raketer och smällare 
    
 
Ha´re gott :-)
Anna
2008-12-31 @ 17:09:26
URL: http://valbranna.blogg.se/

Gott Nytt År Anna-Lena!

önskar hela familjen Gradin!

Vi skippade raketer till förmån för små leksaker till barnen. I det här blåsvädret kommer raketerna ändå inte till sin rätt!

kram Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0