Kvällspromenad..

...eller i alla fall en eftermiddagenpromenad....klockan var efter 18 och solen lyste så där varmt och skönt när jag var ute och traskade. Gick min vanliga sväng utmed umeälven och vårtecken finns det överallt nu....ännu inga knoppar på björkarna så vitt jag kunde se, men krokusar och andra vårblommor i varenda rabatt och skilla i gräsmattorna. Så mycket fint...och i älven flyter det bara enstaka isflak och det mesta av snön har faktiskt försvunnit även om man kan hitta högar lite här och där...
Tog lite bilder...

image49
Bryggan vid Öbacka...inte så länge sedan den var täckt av snö. Ser ni måsen :-)

image50

image51
Älven i motljus :-)

image52
Visst kan man riktigt känna lukten av våren...

Ha`re gott :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0