Långledig...

...nästan i alla fall. Är ledig från jobbet och ska nu ägna mig helt åt uppsatsen.....bara sluttampen kvar nu. Puh och pust :-)  Vilken process detta har varit och är fortfarande....men jag kan i alla fall lite lätt skräckslagen skåda framåt och se att slutdatumet nu närmar sig med stormsteg...och snart är det över!!!! Gissa om det ska bli fest då........med bokbål, vin och goda vänners sällskap :-) Men...inte gå händelserna i förväg nu....har fortfarande kvar en hel del arbete. Ska bara dricka en kopp kaffe och få lite energi från några överblivna skumtomtar.
Ha en trevlig helg :-)
Anonym
2007-12-28 @ 21:23:32

Kämpa på, nu är slutet nära. Tänk så mycket jobb det kan vara med en uppsats... Ser fram emot fest och bokbål, hoppas bara man blir bjuden. Men jag har hört nått rykte om att du visst skulle skriva D-uppsats nu när du var på gång. Vet dock inte om det är sant... Men hur som helst, lycka till nu med slutförandet av uppsatsen, det kommer säkerligen bli kanonbra :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0