En ny dag..

..och mer kraft och energi :-)
Kan nästan inte fatta det själv....men nu är det inte mycket kvar....på uppsatsen alltså..
Jag har skrivit det jag kan och ska lämna in för slutjustering till min handledare på onsdag.... Förmodligen kommer jag att sitta fram tills dess vid datorn och kolla igenom, kanske diskussionen går att utveckla ännu mer och har jag verkligen uppnått syftet... 
Men nyårsafton tänker jag vara ledig och jag ser fram emot ett Gott nytt år med nya krafter och massor av energi till det jag tänkt göra i Livet efter uppsatsen :-)

Ett Gott nytt år önskar jag alla.

Ha´re gott till nästa gång
Anonym
2008-01-02 @ 13:19:14

Gott Nytt år själv, och Lycka till med uppsatsen :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna-Lena

Min vardag och mitt liv..

RSS 2.0